Wednesday, February 2, 2011

selamat hari lahir!!

syukur alhmadulillah..dgn izinNya..aku masih bernyawa utk menikmati hari kelahiranku...
selama bertahun ku hidup di bumi ini..ku nikmati kurniaanNya..terima kasih ya Allah..moga aku tidak lupa pada Nya..moga aku menjadi wanita soleha dan matang dlm usia ku kini....
aku insan biasa yg penah melakukan kesilapan...harap diampunkan segala dosa2ku..
ya allah....hari yg membawa ku ke alam baru..cewah...hehehe..
cukup suda umo ku...ta sangka da makin besar aku ni.,tp still look young oke!hahahaa..
ramai cakap da tua..tp ta nk ngaku tua..bukan ta mo ngaku da mmg aku masih muda..hehehe..
untuk taun ni celebrate bday witout him..it oke coz i hav my family n frens!!
thank you so much to all my friends for the wish..hehehe..
agak sangka laa.....hahahaa...
to him..thanks sudi wish..agak shocked laa....
mengikut kaji cuaca..sok ta hujan.,suka hati aku ja nk kata lagu tu kan...hehehe...
so tomorrow kita enjoy!!hahaha..
baru nk tobat da terkinja2..astargfirullah..... 
semoga success nabila!! go go cayo!!!

No comments:

Post a Comment