Saturday, November 27, 2010

zaman kanak-kanak

haluuuu.......
kome sume suka tak gan barbie doll??
hehehe..
aku plg suka maen bnde alah nie..
kalau tak dpt confirm aku monyok gan parents aku..hahaha..
pye r obses gan bnde kecik tu..
aku suka maen bnde nie sbb dia cantik..then boleh tukar2 baju..
cute jer aku tgk...huhu..
aku n kakaku siap buatkan baju g tau tuk barbie nie..hahaha..
gila, kecik2 berangan nk jd pereka fesyen sbb pandai buat baju barbie..
hahahahaha..
tp kakaku yg ke arah itu..pandai buat baju..aku xpandai g..hehehehehe..

comel kan...huhu

cute jer maen masak2..huhu..

memandangkan aku suka sgt dgn barbie doll nie..asal ada jer cite depa nie aku pn bgn pagi2 sangup dok dpn tv tgu cite nie...
gila r...dgn tak mandi yer aku terus jer chop tmpt..
hahahahaha..
gila syok aku tgk cite nie suatu ketika dahulu..
hehehehe..
time tu tak boleh sorg pn kacau aku..
jgn r bg aku buat pape keje confirm aku tak kan buat selagi cite barbie tak habis..
huhuhu...

inilah antara cite barbie...
aku tak kan lepas tgk puye r...
terbaek woooooo!!!!
hahahaha...
 

No comments:

Post a Comment