Friday, December 3, 2010

apabila hati berbicara..

hati ini merintih untuk ketemu dirinya...
tetapi, dia juga begitukah??atau aku sahaja begini..
setiap hari aku tunggu panggilan dari dia..
tapi apa yang aku dapat?tiada apa...
yang aku dapat hanyalah sakit hati..
aku tunggu...tunggu...dan tunggu lagi...
aku masih percaya bahawa dia akan message aku..
dia akan tanya khabarku...
tapi segalanya hanyalah anganku sahaja..
sehingga ke hari ini..tiada satu panggilan pun dari dia..
sungguh dia lupakan diri ini..
sungguh hatinya tiada untuk aku..
jauh di sudut hati aku berharap dia akan call aku..
tapi sampai bilakah aku perlu menunggu lagi..
aku sudah tak mampu untuk menanggung derita ini..
sungguh aku kalah dalam permainan ini..
aku tak kuat seperti yang disangkakan..
kasih sayang yang disulam bertahun lamanya..begini pengakhirannya..
aku kena terima hakikat ini..
hidup ku masih panjang jika diizinkan ALLAH..
moga aku tabah menghadapi liku-liku kehidupan di dunia-Mu ini ya ALLAH...
tatkala hati kata pergi..akal ku kata tunggu..
mestikah begini??
yang mana harus aku pilih......................

No comments:

Post a Comment