Thursday, August 4, 2011

HujaN di DaeRah sendiRi.. ^_^

^0^..hari ini hujan.best....haha.da macam batak hujan lak aku..v_v..
Oh!!kenapa ta sambung siri 2 ni??hish...maen langkah2 yer..hehe..ta la...siri 2 dlm poses..take time coz nk karang ayat berjela da bagaikan 670patah perkataan.hihihihi.^__^ anyway, nk share cerita hari ini..

Oke macam biasa tiap petang my mom will asked me to pick up my youngersista from school, so aku pon pegi la dgn semangat!!haha.baekkkyer aku!!(ada niat kot..hihi) tp dlm hati tu da terdetik ni..eh kan hujan ni,mst byk keta hari ini..hermmm...aku ni da la kecik jer..ta npk jln nt.haha. cuak lak aku nk bwk keta dlm hujan.hihihi. 

aku gagahi juga porgi amek adeku tu....dia masok jer keta dia terkejut!! "eh, ko ni dari mana?" boleh dia tya aku dari mana...cis....of coz r dari rumah kn. Pelik aku dia ni....rupanya dia terkejot sbb kali ni aku p amek dia kai tudung.hahaha. Slalunya aku ta pkai yela dlm keta je kot...takat tarek slndg ta yah pin sangkot jer kt pale.haha.

Dgn muka selamba aku tya dia..."comel ta aku?"haha..senyum jer dia! tu tanda aku comel r tu.hahaha. actually, aku pakai comel2 ni nk porgi kedai.da alang2 nak amek adek aku tu baek aku bwk dia skali..hehe. ni niat aku..haha.
oke la,mari tgk gambar2 yg sempat aku snap dlm keta.haha. sempat tau!

aku syak aku mmg comel bila pakai tudung ni..tu yg aku rembat.haha. (ya Allah...riaknya aku u_u)

ni la budak yg harus aku jemput tu.... ^_^


da aku salah pilih jalan...so kena tgu la ko. jemm ta??gila ta...hehe n_n

No comments:

Post a Comment