Friday, August 12, 2011

rajen ker ta??

haa....kn da kata. aku ni idok laa rajen bebeno nk mengupdate data terkini..haha.
ingat aku rajen sgt ker??hahaha..

actually, mlm ni tade benda nk share pon...baru dapat balek external biru kesayangan aku..sume rahsia dlm tu.hahaha. sok aku update cerita dari UUM. aku da p sana tau!! dlm masa 1hari aku melawat 2negeri iaitu Kedah dan Perlis!!haha. i;m so proud with myself and my dear fren Efa. nanti aku cerita kesah kami dekat sana...syok bhai wa ckp lu!! 

oh, cerita "kenangan intersesi" tu ada lg...tp nanti dulu ekk....kena refresh otak.hehe. sbb kali ni, siri3 ta byk pic..to make u ols ni ta boring nk baca...kena mengunakan pendekatan berlainan.hehehe. perghhh!!ayat-ayat cinta nk tarek pelanggan kah??hahaha

oke mahu menonton detective conan. fav cartoon mana leh tgl even da midnite mst nk tgk before go to sleep.haha. dasat betul penangan dia. Klu tgk Forum Perdana tu ta pula begini?? astagfirullah...... v_v

No comments:

Post a Comment