Saturday, August 6, 2011

Kenangan InterSes! @ siRi 2

kali ni aku nak cerita perihal class HRD aku..hehe. Memandangkan HRD ni tentang training program so kami di divide kpd 3 group untuk buat training program tu.. aku of coz la dgn group CS aku yg terdiri daripada(da mcm buat karangan bm kn?hee) zati, bee, feha, patrick, michele, nida, dya, kak fira & aku.hehe. Kak Fira sorg jer bkn budak CS, dia senior event yg aku cerita dlm siri1.heee ^_^

Nak diikutkan jln cerita mmg la panjang..maklumlah 3hari punya program.hehe. BUT aku ringkaskan ek..pjg2 p0n boring nt kn?? kang aku merapu jer byk...yg ad0!! +_+

0ke, group aku merupakan group 1st yg kne buat training program tu. Ktorg sepakat nk buat training bout CPR.credit to bee + michele coz ni idea dorg. cm syok....tp klu da ktorg yg buat of coz mmg syok + terbaekkk!!hahahahaa..(riak jer aku ni)
biasalah kalau da namanya dlm group, mst byk kepala kn...tp alhamdulillah..that program running smoothly..even ada ckp2 belakang. ada aku kesah???hahaha

ni la org kuat majlis..hehe. ^_^



love u ols!! 
oh, dlm gambar ni, kak fira tade coz dia blek dlu..ktorg posing dlu.haha


haa...time ni group 2 puya training program. dorg buat program masakan..time ni ktorg buat wantan.
siap cabar-mencabar gan group 3.hahaha.


bertapa gila posing kn kami??hahaha..
time ni group 3 puya program..dorg buat program "aerogames challenge".
we ols enjoy with their program..berjemur+berpeluh. mmg da biasa..haha(yelah tu kan....) v_v

kamilah the winner for all games yg dorg sediakan.hahaha.
walaupun kami ada 4org jer, pat emegency. tp kami mmg semangat gila pagi tu.haha.
apa yg penting??kerjasama!! ^0^

ni la class HRD kami..B5B! terbaekkk!!

salah silap terasa kata...harap di ampun ^_*

No comments:

Post a Comment